21 Kasım 2013 Perşembe

yakında

Gününüz aydın olsun.
Gerçi biz pek geceden anlamadık. Malum havaların değişkenliğinden oğlum biraz rahatsızlandı. Mühim bir şey değil çok şükür ama burun tıkanıklığı ve hastalığın getirmiş olduğu huysuzluktan ötürü sabaha kadar baktık:( Saat 06:00 gibi uykuya dalabildi. Beni de bir daha uyku tutmadı. Herhalde bugün vampir gibi dolaşırım. Neyse bu tarz küçük hastalıkların gelip geçici olduğunu düşünüp, şükrederek, hiçbir hastalığın dünyadaki hiçbir çocuğun küçük bedenini yormamasını Allah'tan dileyerek postlarıma devam ediyorum.
Maalesef uzun süredir yazamıyordum. Bir türlü zaman bulamadım. Yoksa yeni şeylere üretim devam ediyor. Daha bitiremediğim için yayınlama fırsatım olmadı. Yakında bitiririm inşallah:) Size yine uzun süre önce yaptığım cam tabaklarımı dekupajla süsleyip özel enamel boyalarla yaptıklarımı paylaşmak istedim.
Ayrıca üyelik ile alakalı birçok kişi problem yaşadığını söyledi. O problem kalktı. Sağ tarafta gördüğünüz "googl friend connect Bu siteye katılın" butonundan üye olabilirsiniz. Bakınız şekil 1 A 'da 1 tane üyem var (Duygucum sağol). Üyelerim artsın yawwww:))

Önce
 
Sonra

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder