12 Ekim 2013 Cumartesi

Tablolarım


Cıvıl cıvıl şeyleri çok severim, hani baktıkça insanın içi açılır. Sizi bilmem ama bu tabloların orijinalini bir alışveriş sitesinde gördüğümde bana öyle olmuştu. Hatta siparişini verip vermemek arasında kalmıştım. Ahşap boyamadan arta kalan o kadar çok boyam vardı ki acaba yapabilir miyim diye düşündüm. Resimde hiç tecrübem ve hiiiççç yeteneğim yoktur. Ama bunları baka baka tuvale çizdim. Elbette orijinaliyle karşılaştırıldığında çok hatalarım var, ama olsun ben çok sevdim. Bir 3. resim daha var, o da yapım aşamasında. Hazır olduğunda takımım bitmiş olacak. Onunla ilgili sizlere ilerleyen günlerde yazacağım.

2 yorum:

  1. SEVGİLİ HOBİ CADISI NE KADAR EĞLENCELİ OLMUŞLAR BÖYLE...ELİNE SAĞLIK. BLOG OKYANUSUNA RENKLİ BİR BALIK DAHA KATILMIŞ ..BAŞARILAR ...KEZBAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim becerikli kezban ablam yeni basladik bakalim :))

      Sil