30 Ekim 2013 Çarşamba

Retro şıklığı

Şu aralar "Retro" akımı aldı başını gidiyor. Her yerde karşımıza çıkıyor. Ev aksesuarlarından, mutfak eşyalarına, kıyafetlere kadar uzanıyor. Eee beni de bu akım içine çekti:) Oldum olası sevmişimdir zaten. Bu tepsiyi de bu yüzden çok severek yaptım. Yalnız zaman açısından el oyalayan bir çalışma oldu. İlk katı siyaha boyandı, mum sürüldü (eskitme yapabilmek için), ikinci katı kırmızıya boyandı ve yine mum sürüldü, son katı da beyaza boyanıp hafif zımpara yapıldı. Tepsinin içine ayrı ayrı 7 resim dekupaj yapıldı. Tepsiye 3-4 kat vernik atıldı ve son olarak sıcak ve soğuk sıvılara karşı ahşabı ve resimleri korumak için, içine 2 şişe yüz kat vernik döküldü. Ama sonucu ben çok beğendim.
Bilginize, bu tepsiden sipariş alınmaktadır. Bana nesrinkayim194@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder